Žanet Kříž

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis, rozbor a zhodnocení marketingové komunikace ZŠ a MŠ Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, v porovnání s konkurenčními organizacemi, především pak s ohledem na v současnosti nejpoužívanější a nejvýznamnější prostředek marketingové komunikace, jímž je prezentace organizací a firem prostřednictvím webových stránek. Na základě několikaleté …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the description, analysis, and evaluation of the marketing communication of the primary and kindergarten school of the Technical and Economic University in České Budějovice, compared to competing organizations. The emphasis is placed on the currently most used and significant means of marketing communication, which is the presentation of organizations and companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích