Marketingová komunikace vybraného subjektu – Žanet Kříž
Žanet Kříž
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis, rozbor a zhodnocení marketingové komunikace ZŠ a MŠ Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, v porovnání s konkurenčními organizacemi, především pak s ohledem na v současnosti nejpoužívanější a nejvýznamnější prostředek marketingové komunikace, jímž je prezentace organizací a firem prostřednictvím webových stránek. Na základě několikaleté …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the description, analysis, and evaluation of the marketing communication of the primary and kindergarten school of the Technical and Economic University in České Budějovice, compared to competing organizations. The emphasis is placed on the currently most used and significant means of marketing communication, which is the presentation of organizations and companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yvyly/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev