Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh – Bc. Pavla Čermáková
Bc. Pavla Čermáková
Diplomová práce
Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh
Proposal of a marketing strategy for Education.cz to enter the B2B
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií spolu s marketingovou komunikací se specializací na B2B trh. V práci je provedena analýza marketingového mixu, situační analýza, analýza cílové skupiny a také zpracován průzkum trhu. Ze závěrů je pak vypracován návrh marketingové strategie pro vstup firmy na B2B trh, se zaměřením se na marketingovou komunikaci.Abstract:
The diploma thesis deals with marketing strategy and marketing communication with a focus on the B2B market. The paper includes an analysis of the marketing mix, situational analysis, target group analysis, and a market research study. Based on the conclusions, a proposal for a marketing strategy is developed for the company's entry into the B2B market, with a particular emphasis on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev