Adéla Kolínová
Bakalářská práce
Propagační mix
Promotion mix
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je propagační mix a je zaměřená na jeden z jeho nástrojů, na reklamu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spojené s marketingem, jako je marketingový mix a jeho nástroje – produkt, cena, distribuce a propagace, dále jsou tyto nástroje podrobněji analyzovány a následně je nejvíce pozornosti věnováno reklamě. V praktické části jsou charakterizovány tři vybrané …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is a promotional mix and is focused on one of its tools for advertising. In the theoretical part, marketing concepts such as marketing mix and its tools – product, price, distribution and promotion are characterized, these tools are analyzed in more detail and then the most attention is paid to advertising. In the practical part there are three selected companies in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva