Bc. Bára Vlková
Bachelor's thesis
Vliv moderních technologií na rozvoj jedince
Influence of modern technology on human development
Abstract:
Cílem práce je dokázat skutečnost, že pasivní příjem hotových informací distribuovaných prostřednictvím moderních technologií a propagovaných marketingovými sděleními nerozvíjí všestranně optimálně synaptická spojení mezi jednotlivými mozkovými neurony, které jsou potřebné k optimálnímu rozvoji dítěte předškolního věku.Abstract:
The aim of the thesis is to point out that the passive reception of the information through modern technologies does not develop optimally synaptic synaptic connections between individual neurons necessary for the optimal development of the child.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x6wh6/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý