Paralelní narace: případové studie filmů – Luka Djikanović
Luka Djikanović
Bakalářská práce
Paralelní narace: případové studie filmů
Parallel Narrative: Case study
Anotace:
Hlavním zdrojem diplomové práce je kniha "The 21st Century Screenplay" autorky Lindy Aronson. V první kapitole bude popsáno šest rozdílných paralelních narativů, zbytek práce bude pak pojednávat o Tandem naraci, kterou se pokusím vysvětlit za pomocí případové studie tří filmů: Traffic(Steven Soderbergh, 2000), Crimes and Misdemeanors ( Woody Allen, 1989) and Man is not a bird (Dusan Makavejev, 1965 …víceAbstract:
The thesis will be based on the book "The 21st Century Screenplay" by Linda Aronson. The first chapter will describe the six different parallel narratives from the book, while the most of the thesis will be based on Tandem Narrative which I will try to explain through the case study of three films: Traffic(Steven Soderbergh, 2000), Crimes and Misdemeanors ( Woody Allen, 1989) and Man is not a bird …víceKlíčová slova
narace ve filmuKlíčová slova
filmová řečKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
práce scenáristyKlíčová slova
americká kinematografie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Pavel JECH
- Oponent: Martin DOLENSKÝ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 2. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková