Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti – Bc. Karolína Pilátová
Bc. Karolína Pilátová
Master's thesis
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Corporate Social Responsibility Strategy in a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku Corporate Social Responsibility ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je popsán koncept CSR od jeho historie po aktuální trendy, popis firemní strategie, vize a definice značky, která s konceptem CSR úzce souvisí. V praktické části je definována vybraná společnost, její historie, současný stav, charakteristika jejích CSR aktivit a brand …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on Corporate Social Responsibility in a selected company. The theoretical part of the thesis describes the concept of CSR from its history to current trends, a description of corporate strategy, vision and definition of the brand, which is closely related to the concept of CSR. The practical part defines the selected company, its history, current status, characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PILÁTOVÁ, Karolína. \textit{Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/f0bwyg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pilátová, Karolína. Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická