Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.) – Bc. Lucie Chrástecká
Bc. Lucie Chrástecká
Bakalářská práce
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro hotel Klor, jehož cílem je přinést odpovědi na otázky ohledně aktuálně navrhovaných změn v provozu hotelu a jejich následné realizaci či zamítnutí. Věnuji se otázce ohledně využívání slevových portálů, kde je potřeba rozhodnout, zda bude hotel v této aktivitě pokračovat či ne. Další důležitou částí je výzkum ohledně restaurace, kde je potřeba rozhodnout …víceAbstract:
The bachelor work includes marketing research for hotel Klor and its goal is to answer the issues about recently discussed points of changes. I´m looking for answer if it is good to cooperate with discounting webs. Another big topic is the hotel restaurant, where it is must to make a decision about canceling whole restaurant or to find better concept which would suit to the hotel traffic. Moreover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRÁSTECKÁ, Lucie. \textit{Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/f1ezzi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Monika Holá -
Statistická analýza preferencí ve spotřebě piva vybrané sociální skupiny
Vladimir Dunaytsev