Bc. Lucie Chrástecká

Bakalářská práce

Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)

Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro hotel Klor, jehož cílem je přinést odpovědi na otázky ohledně aktuálně navrhovaných změn v provozu hotelu a jejich následné realizaci či zamítnutí. Věnuji se otázce ohledně využívání slevových portálů, kde je potřeba rozhodnout, zda bude hotel v této aktivitě pokračovat či ne. Další důležitou částí je výzkum ohledně restaurace, kde je potřeba rozhodnout …více
Abstract:
The bachelor work includes marketing research for hotel Klor and its goal is to answer the issues about recently discussed points of changes. I´m looking for answer if it is good to cooperate with discounting webs. Another big topic is the hotel restaurant, where it is must to make a decision about canceling whole restaurant or to find better concept which would suit to the hotel traffic. Moreover …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma