Bc. Lucie Chrástecká

Bachelor's thesis

Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)

Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro hotel Klor, jehož cílem je přinést odpovědi na otázky ohledně aktuálně navrhovaných změn v provozu hotelu a jejich následné realizaci či zamítnutí. Věnuji se otázce ohledně využívání slevových portálů, kde je potřeba rozhodnout, zda bude hotel v této aktivitě pokračovat či ne. Další důležitou částí je výzkum ohledně restaurace, kde je potřeba rozhodnout …more
Abstract:
The bachelor work includes marketing research for hotel Klor and its goal is to answer the issues about recently discussed points of changes. I´m looking for answer if it is good to cooperate with discounting webs. Another big topic is the hotel restaurant, where it is must to make a decision about canceling whole restaurant or to find better concept which would suit to the hotel traffic. Moreover …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
  • Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management