Vliv osobního kontaktu na výběr vysoké školy – Anna Janků
Anna Janků
Bachelor's thesis
Vliv osobního kontaktu na výběr vysoké školy
The influence of personal contact on the choice of a university
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv osobního kontaktu na výběr vysoké školy. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace, včetně rozhodovacího procesu spotřebitele a komunikačních strategií. Praktická část analyzuje současný stav využití osobního kontaktu na Škoda Auto Vysoké škole a porovnává ho s novou strategií. Pro získání …viacAbstract:
This bachelor's thesis explores the influence of personal contact on the choice of a university. The theoretical part describes key concepts in marketing, the marketing mix, and marketing communication, including the consumer decision-making process and communication strategies. The practical part analyzes the current state of using personal contact at Škoda Auto University and compares it with a new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Müllerová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023