Strategie firmy Regulus na českém trhu a její expanze do zahraničí – Tereza Kučerová
Tereza Kučerová
Bachelor's thesis
Strategie firmy Regulus na českém trhu a její expanze do zahraničí
Regulus strategy on the Czech market and its expansion abroad
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit působení společnosti REGULUS spol. s r.o. na tuzemském trhu i na trzích zahraničních, a především pomocí analýz pak navrhnout možnosti pro expanzi. V práci jsem nejprve stručně společnost charakterizovala a představila její historii a produktové portfolio. Další část jsem věnovala analýze její činnosti v tuzemsku a zahraničnímu obchodu, podrobněji jsem pak popsala …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis was to evaluate the strategy of the company REGULUS spol. s r.o. on the domestic market as well as on foreign markets and especially to propose options for its expansion. Firstly, I breafly characterized the company and presented its history and product portfolio. The next part was devoted to the activities on domestic and foreign markets and the operation of subsidiaries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79307
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Jan Běťák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79307
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova