Tereza SRNSKÁ

Bachelor's thesis

Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka

The specific teaching disorders influence on the pupil written communication from the Czech teacher view
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé druhy specifických poruch učení, legislativa spojená s touto problematikou, způsoby integrace žáků a možnosti jejich reedukace. Na základě výstupů této části zkoumá praktická část písemný projev čtyř žáků druhého stupně základní školy na začátku a konci pololetí …more
Abstract:
The Bachelor theses focuses on specific learning disabilities of the pupils in the secondary school. There are individual types of specific learning disabilities defined in the theoretical part, the legislation of this problematic, ways of integration of pupils and options of their reeducation. On the basis of the outputs of this part, the practical part focuses on writen form of four pupils in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 5. 2021
  • Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SRNSKÁ, Tereza. Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta