Marek Hradil

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána struktura marketingového plánu a jeho jednotlivé části jsou zde podrobně rozebrány. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků na podnik TISK CENTRUM s.r.o. Je zde provedena analýza prostředí a následně SWOT. Na jejím …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for a specific company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part the structure of the marketing plan is described and its individual parts are discussed in detail. In the practical part the theoretical knowledge is applied to the company TISK CENTRUM s.r.o. An analysis of company's environment and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta