Marek Hradil
Bachelor's thesis
Marketingový plán
Marketing plan
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána struktura marketingového plánu a jeho jednotlivé části jsou zde podrobně rozebrány. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků na podnik TISK CENTRUM s.r.o. Je zde provedena analýza prostředí a následně SWOT. Na jejím …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for a specific company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part the structure of the marketing plan is described and its individual parts are discussed in detail. In the practical part the theoretical knowledge is applied to the company TISK CENTRUM s.r.o. An analysis of company's environment and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i63yv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova