Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG) – Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk
Diplomová práce
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována tématu podpory prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace a hlavním cílem tohoto výzkumu bylo prozkoumat nástroje podpory prodeje a kampaně vybraného FMCG a případně doporučit metody pro posílení podpory prodeje ve společnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou klíčových částí: teoretické a praktické. V teoretické části bylo jejím hlavním cílem shromáždit …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to the topic sales promotion as a tool of integrated marketing communications and the main goal of this research was to investigate the sales promotion tools and campaigns of selected FMCG and perhaps to recommend methods to enhance the sales promotion in the company. The diploma thesis is divided into two crucial parts: theoretical and practical parts. In the theoretical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aodou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HASSAN REZK, Shawky Gamal Shawky. \textit{Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/f58pao/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo