Šárka Bucharová, DiS.

Bakalářská práce

Corporate Identity

Corporate Identity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí a marketingovou komunikací s důrazem na corporate identity a její design. Teoretická část práce představuje základní koncepty a principy v oblasti marketingové komunikace a corporate identity, včetně analýzy SWOT, nástrojů komunikačního mixu a vztahů mezi corporate designem a brand identity. Praktická část práce aplikuje teoretické poznatky …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the competitive environment and marketing communication with an emphasis on corporate identity and it‘s design. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts and principles in the field of marketing communication and corporate identity, including SWOT analysis, tools of the communication mix, and relationships between corporate design and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: MgA. Antonín Jumr
  • Oponent: Robert Janča, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.