Šárka Bucharová, DiS.
Bachelor's thesis
Corporate Identity
Corporate Identity
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí a marketingovou komunikací s důrazem na corporate identity a její design. Teoretická část práce představuje základní koncepty a principy v oblasti marketingové komunikace a corporate identity, včetně analýzy SWOT, nástrojů komunikačního mixu a vztahů mezi corporate designem a brand identity. Praktická část práce aplikuje teoretické poznatky …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the competitive environment and marketing communication with an emphasis on corporate identity and it‘s design. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts and principles in the field of marketing communication and corporate identity, including SWOT analysis, tools of the communication mix, and relationships between corporate design and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: MgA. Antonín Jumr
- Reader: Robert Janča, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
17/4/2024