Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol – Vendula Krejčíková
Vendula Krejčíková
Diplomová práce
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Methods of critical thinking in teaching Czech in the 4th grade of primary schools
Anotace:
Diplomová práce pojednává o uplatnění metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol. V teoretické části srovnává tradiční přístup ve výuce mateřského jazyka vycházející z RVP a program nazvaný Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Popisuje konkrétní metody posilování kritické gramotnosti a zaobírá se jejich uplatněním. V praktické části nabízí přípravy na hodiny mateřského …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jiří Jelínek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Goláňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍKOVÁ, Vendula. \textit{Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/f7n8rn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023