Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích – Ondřej Sloup
Ondřej Sloup
Diplomová práce
Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
Use of Social Media in the Communication Strategy of Film Festival Finale
Anotace:
Tato diplomová práce má dva hlavní cíle, z nichž první představuje teoretické zmapování současné situace na poli sociálních médií a přiblížení jejího marketingového využití. Detailně je pak popsán potenciál komunikační kanálů vhodných pro účely firemní prezentace, kde největší pozornost je věnována následujícím službám: Facebooku, Twitteru, Google+ a YouTube. Druhý cíl je realizován v praktické části …víceAbstract:
This master's thesis has two main objectives. The first one is represented by the theoretical research of the current situation in the field of social media and the explanation of its marketing use. The potential of communication channels suitable for corporate presentations is described in detail thereafter, while most attention is paid to the following services: Facebook, Twitter, Google+ and YouTube …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Ivan Jáchim
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková