Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň) – Magdalena MAJEROVÁ
Magdalena MAJEROVÁ
Bakalářská práce
Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň)
Marketing of the Crop up project (AIESEC Pilsen)
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je představit a popsat marketingovou komunikaci projektu Crop up, který funguje pod záštitou plzeňské pobočky mezinárodní studentské organizace AIESEC. Cílem práce je připravit konkrétní návrhy na zlepšení této marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je nadefinován marketing, projekt, nezisková organizace …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is to introduce and describe the marketing communication of the Crop up project, which operates under the auspices of the Pilsen branch of the international student organization AIESEC. The goal of the thesis is to prepare concrete proposals for improving this marketing communication. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAJEROVÁ, Magdalena. Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň). Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace
Eliška Janoušková -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá