Natálie Janotová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o.

Marketing Strategy of the Firm GymBeam, s. r. o.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o. Hlavním cílem práce je zjistit spotřebitelské preference stávajících a potenciálních zákazníků společnosti firmy GymBeam a na základě analýzy stávající marketingové strategie navrhnout doporučení na její vylepšení. Dílčími cíli jsou dále identifikovat trendy v odvětví zdravého stravování a analyzovat strategii konkurence …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing strategy of the firm GymBeam, s. r. o. The main objective of the thesis is to identify the consumer preferences of existing and potential customers of GymBeam and, based on the analysis of the existing marketing strategy, propose recommendations for its improvement. The sub-objectives are also to identify trends in the healthy eating industry and to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Petra Šebová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89206