Bc. Daniela Řičanová
Master's thesis
Vliv reklamy na spotřební chování
ADVERTISMENT EFFECT ON CONSUMER BEHAVIOR
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě podrobné analýzy marketingové kampaně ve vybrané společnosti stanovit soubor doporučení, která povedou ke zlepšení efektivity marketingové komunikace. Společnost Alza.cz je internetový obchod nabízející několik segmentů produktů. U některých segmentů vzhledem k výběru daných marketingových aktivit není dlouhodobě dosahováno požadovaných výsledků. Diplomová …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose recommendations based on the analysis of marketing campaign in the company chosen for this study, which will lead to increase effectiveness of applied marketing communication. Alza.cz is an on-line store, which offers several products segments. Some of these segments do not achieve the required results in the long run based on selected marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights