Tomáš Mysík

Bakalářská práce

Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR

Usage of online marketing by SMEs: case study of cratsmen enterprises in Czech Republic
Anotace:
Tato práce zkoumá míru digitalizace malých a středních řemeslných firem v ČR. Dále posuzuje, zda faktory jako věk nebo letitá tradice firmy ovlivňují využití a jaké jsou největší překážky digitalizace. Dále se práce soustředí na to, jaké jsou nejpoužívanější digitální kanály, které řemeslné firmy využívají ke komunikaci se svými zákazníky. Na tyto otázky je odpovídáno pomocí analýzy dat z celostátního …více
Abstract:
This study examines rate of digitization of SMEs in Czech Republic. It also examines whether factors, such as age or tradition of companies affect the use od digital marketing tools and what are the biggest obstacles of digitization. Furthermore, the work focuses on what are the most used digital channels, that companies use to communicate with their customers. These questions are answered by analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Marek Hudík
  • Oponent: Marta Nečadová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83568