Bc. Denys Sidorenko

Diplomová práce

Branding a rebranding

Branding and rebranding
Anotace:
Práce je zaměřena na identitu značky a její realizaci. Hlavním cílem diplomové práce je navržení změn identity značky vybrané společnosti, včetně logomanuálu a nákladu na zavedení nově vytvořených prvků identity. V první části jsou shrnuta teoretická východiska brandingu a identity značky a také jejich problematika v kontextu budování značky.V praktické části je představena společnost „Spěváček“. Dále …více
Abstract:
The thesis is focused on brand identity and its implementation. The main goal of this thesis is to propose changes of brand identity of selected company, including logomanual and cost of implementation of newly created elements of identity.The first part summarizes the theoretical basis of branding and brand identity as well as their issues in the context of brand building.Then is evaluated the identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses fd9tp3 fd9tp3/2
29. 3. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.