Bc. Denys Sidorenko
Master's thesis
Branding a rebranding
Branding and rebranding
Anotácia:
Práce je zaměřena na identitu značky a její realizaci. Hlavním cílem diplomové práce je navržení změn identity značky vybrané společnosti, včetně logomanuálu a nákladu na zavedení nově vytvořených prvků identity. V první části jsou shrnuta teoretická východiska brandingu a identity značky a také jejich problematika v kontextu budování značky.V praktické části je představena společnost „Spěváček“. Dále …viacAbstract:
The thesis is focused on brand identity and its implementation. The main goal of this thesis is to propose changes of brand identity of selected company, including logomanual and cost of implementation of newly created elements of identity.The first part summarizes the theoretical basis of branding and brand identity as well as their issues in the context of brand building.Then is evaluated the identity …viacKľúčové slová
Branding Rebranding Identita Marketing Marketingová komunikace Značka Image Logo Logomanuál
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva