Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap – Josef Tischler
Josef Tischler
Bachelor's thesis
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
The impact of influencer on decision-making and destination choice - intention behavior gap
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl lépe porozumět pojmům „influencer marketing“ a „intention-behavior gap“ v případě výběru destinace pro dovolenou, prozkoumat vliv influencera na rozhodovací proces a zjistit jaké faktory způsobují vznik mezery mezi prvotním záměrem a skutečným chováním, tedy proč se lidé nakonec rozhodnou cestu do určité destinace nerealizovat, i když to byl jejich původní záměr. Tento …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to provide a better understanding of the terms "influencer marketing" and "intention-behavior gap" in the case of holiday destination choice, to examine the impact of the influencer on the decision – making process and to find out what factors cause the formation of the intention-behavior gap, i.e. why people end up making a different decision than they originally intended …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91633
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2024
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Zdenka Petrů
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91633
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Udržitelný cestovní ruch v lázeňském prostředí Luhačovic (ve světle konceptu společenské směny)
Kristýna Hubáčková