Stírání genderových rozdílů v marketingové komunikaci firem v módním odvětví – Anna Češpivová
Anna Češpivová
Diplomová práce
Stírání genderových rozdílů v marketingové komunikaci firem v módním odvětví
Elimination of gender differences in marketing communication of companies in the fashion industry.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stíráním genderových rozdílů v marketingové komunikaci firem v módním odvětví. Cílem diplomové práce je analyzovat vybranou část marketingové komunikace firem v módním odvětví a zjistit, zda a jak dochází k využívání genderově neutrálních motivů. Zároveň si práce klade za cíl zjistit, jak se k tomuto případnému trendu staví spotřebitelé a jak tento aspekt marketingové komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis is dealing with the elimination of gender differences in marketing communication of companies in the fashion industry. The aim of the diploma thesis is to analyze a selected part of marketing communication of companies in the fashion industry and to find out wheter and how gender neutral motives are used. At the same time, the work aims to find out how consumers react to this possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev