Anna Češpivová

Diplomová práce

Stírání genderových rozdílů v marketingové komunikaci firem v módním odvětví

Elimination of gender differences in marketing communication of companies in the fashion industry.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stíráním genderových rozdílů v marketingové komunikaci firem v módním odvětví. Cílem diplomové práce je analyzovat vybranou část marketingové komunikace firem v módním odvětví a zjistit, zda a jak dochází k využívání genderově neutrálních motivů. Zároveň si práce klade za cíl zjistit, jak se k tomuto případnému trendu staví spotřebitelé a jak tento aspekt marketingové komunikace …více
Abstract:
The diploma thesis is dealing with the elimination of gender differences in marketing communication of companies in the fashion industry. The aim of the diploma thesis is to analyze a selected part of marketing communication of companies in the fashion industry and to find out wheter and how gender neutral motives are used. At the same time, the work aims to find out how consumers react to this possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85374