Jana Hudíková

Master's thesis

Návrh komunikační strategie vybrané organizace působící na B2B trzích

Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikační strategie. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie malého podniku působícího na B2B trzích, který doposud komunikační strategii neměl. Podkladem pro vypracování této strategie jsou dílčí analýzy spadající do situační analýzy. Celá strategie je založena na marketingových nástrojích typických pro B2B trhy jako je osobní prodej …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication strategy. The purpose is to figure out the draft of communication strategy of a small company operating in B2B markets, that had no strategy until now. The bases for the development of the strategy are included in the partial analysis of the situation analysis. The whole strategy is based on typical marketing tools for B2B markets such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty