Bc. Markéta Šestáková
Bakalářská práce
Marketing velkých firem
Marketing of Large Companies
Anotace:
Bakalářská práce „Marketing velkých firem: Marketingová komunikace u nadnárodních společností působících v kosmetickém průmyslu“ pojednává o marketingové komunikaci dvou velkých nadnárodních společností, společnostech L`Oréal a Estée Lauder, na globálním kosmetickém trhu. Teoretická část této bakalářské práce popisuje pojmy marketing a marketingová komunikace. Také se zabývá komunikačním mixem – reklamou …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Marketing of large companies: Marketing communication in multinational companies operating in the cosmetics industry" deals with the marketing communication of two large multinational companies, L'Oréal and Estée Lauder, in the global cosmetics market. The theoretical part of this bachelor thesis describes the concepts of marketing and marketing communication. It also deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/enxqw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev