Bc. Markéta Šestáková
Bachelor's thesis
Marketing velkých firem
Marketing of Large Companies
Abstract:
Bakalářská práce „Marketing velkých firem: Marketingová komunikace u nadnárodních společností působících v kosmetickém průmyslu“ pojednává o marketingové komunikaci dvou velkých nadnárodních společností, společnostech L`Oréal a Estée Lauder, na globálním kosmetickém trhu. Teoretická část této bakalářské práce popisuje pojmy marketing a marketingová komunikace. Také se zabývá komunikačním mixem – reklamou …moreAbstract:
The bachelor's thesis "Marketing of large companies: Marketing communication in multinational companies operating in the cosmetics industry" deals with the marketing communication of two large multinational companies, L'Oréal and Estée Lauder, in the global cosmetics market. The theoretical part of this bachelor thesis describes the concepts of marketing and marketing communication. It also deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/enxqw/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev