Vztah intaktních žáků ke spolužákovi s poruchou autistického spektra na 1. stupni ZŠ – Bc. Eva Sýkorová
Bc. Eva Sýkorová
Bakalářská práce
Vztah intaktních žáků ke spolužákovi s poruchou autistického spektra na 1. stupni ZŠ
Relationship intact pupils to their classmate with autism spectrum disorder at lower primary school
Anotace:
Bakalářská práce ,,Vztah intaktních žáků ke spolužákovi s poruchou autistického spektra na 1. stupni ZŠ“ se zabývá problematikou integrace žáka s PAS do základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem pohlížejí intaktní žáci na svého integrovaného spolužáka. Teoretická část práce popisuje poruchy autistického spektra, etiologii autismu, strukturu vzdělávání žáků …víceAbstract:
The bachelor´s thesis ,, Relationship intact pupils to their classmate with autism spectrum disorder at lower primary school“ deals with the integration of the pupil with ASD into mainstream primary school. The aim of this thesis is to found out ways of thinking of intact pupils to their integrated classmate. The theoretical part describes autism spectrum disorders, the etiology of autism, the structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kean7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta -
The Attitudes of Social Workers in Kerala to Complementary and Alternative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders
Tomáš Hudec -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová