Možnosti retro marketingu z pohledu spotřebního chování – Adam Račko
Adam Račko
Bachelor's thesis
Možnosti retro marketingu z pohledu spotřebního chování
Retro marketing possibilities from the perspective of consumer behaviour
Abstract:
Tato práce má za cíl zjistit, jací spotřebitelé projevují tendence ke koupi produktů v retro stylu. Práce využívá zejména primárního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a osobních rozhovorů s majiteli obchodů s produkty v retro stylu. Díky primárnímu výzkumu byly identifikovány vztahy mezi zájmem o produkty v retro stylu a demografickými, či ekonomickými údaji respondentů. Sekundární výzkum využívá …moreAbstract:
This thesis aims to find out which consumers tend to buy retro-style products. The thesis mainly uses primary research in the form of a questionnaire survey and personal interviews with owners of shops selling retro-style products. Through primary research, relationships between interest in retro-style products and the demographic or economic data of the respondents were identified. Secondary research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88449
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev