Bc. Vít Soukup

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ekonomickým vlivem vybraných nástrojů podpory prodeje, jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace, na marketingové kampaně dvou zvolených farmaceutických společností. V první části této práce je přiblížen kontext podpory prodeje v marketingovém prostředí a popsána historie tohoto odvětví. Výstupy a poznatky z první, teoretické části jsou následně použity pro analýzu …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the economic influence of selected tools of sales promotion, as one of the tools of marketing communication, on the marketing campaigns of two selected pharmaceutical companies. The first part of this work describes the context of sales support in the marketing environment and describes the history of the pharmaceutical industry. The outputs and findings from the first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce