Bc. Pavla Nováková

Diplomová práce

Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010

LASSELSBERGER, s.r.o. communication strategy in 2010
Anotace:
Obor marketingové komunikace prošel na přelomu 20. a 21. století řadou změn. Osvědčená schémata přestávají platit. Komunikace je stále selektivnější, spotřebitel vybíravější, imunní k dosud účinným formám. Tam, kde dosud postačovala reklama ve standardním pojetí, nastupuje komunikační projekt, který spojuje a využívá propojení klasických a netradičních nástrojů. Nové trendy komunikace nejsou samospasitelné …více
Abstract:
The field of marketing communication underwent many changes at the turn of the 20th and 21st century. Well-proven patterns apply no longer. Communication is more selective; consumers are choosier, immune to the yet efficient forms. Where the standard approach to advertising was sufficient, a communication project starts, connecting and utilizing interconnection of traditional and non-traditional instruments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Novotná
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní