Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj – Tereza Fričová
Tereza Fričová
Bakalářská práce
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Effective influencer marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o jednom z nejaktuálnějších trendů v oblasti moderní marketingové komunikace, kterým je fenomén influencer marketingu. Jejím cílem je zmapovat celkovou problematiku tohoto marketingového nástroje a zároveň na základě dostupných informací a vlastního dotazníkového šetření navrhnout možná řešení, jak využít maximální potenciál této formy komunikace a zvýšit tak její efektivitu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on one of the most current trends in marketing communication, the phenomenon of influencer marketing. Its purpose is to summarize all aspects of this marketing tool and then recommend possible solutions how to make the most of influencer marketing potential and increase its effectiveness. The first chapter introduces basic marketing definitions which are followed by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Bc. Jiří Lelek
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva