Ing. Dana Přádová, DiS.

Diplomová práce

Přístupy k zjišťování efektivnosti reklamy v pojišťovnictví

Approaches to Determination of Promotion Efficiency at Insurance Business
Anotace:
Zjišťování efektivnosti reklamy je důležité, ale komplikované téma. Nikdy nelze jednoznačně určit, zda zákazníka ovlivnila právě reklama. Při výběru produktu či služby působí na zákazníka řada faktorů. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda může být reklama v pojišťovnictví efektivním nástrojem komunikace. Efektivnost reklamy lze měřit různými testy a výzkumy. Testy prováděné před, v průběhu nebo …více
Abstract:
Advertisement efficiency assessment is an important, but complicated topic. One can never positively define whether a customer has been influenced by a commercial. Customers are influenced by a number of factors while choosing a product or a service. The goal of my thesis is to find out whether advertisement can be an effective communication tool. A commercial effectivity can be measured by different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní