Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství – Kamil MACH, MBA
Kamil MACH, MBA
Bakalářská práce
Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství
Utilization of Public reletions and marketing tools in the private sector and education
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem mohou střední školy zlepšit konkurenceschopnost, jak by se mohly lépe prezentovat a co nejlépe využívat public relations ve svůj prospěch. Prostřednictvím dotazníku byly osloveny všechny střední školy v okrese Frýdek-Místek. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu a public relations …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out in what way may high school enhance the competitiveness, how to improve the presentation, and make the best use of public relations. I contacted all secondary schools in the district of Frýdek-Místek via a questionnaire. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing and public relations. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACH, Kamil. Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová