Kamil MACH, MBA

Bakalářská práce

Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství

Utilization of Public reletions and marketing tools in the private sector and education
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem mohou střední školy zlepšit konkurenceschopnost, jak by se mohly lépe prezentovat a co nejlépe využívat public relations ve svůj prospěch. Prostřednictvím dotazníku byly osloveny všechny střední školy v okrese Frýdek-Místek. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu a public relations …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out in what way may high school enhance the competitiveness, how to improve the presentation, and make the best use of public relations. I contacted all secondary schools in the district of Frýdek-Místek via a questionnaire. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing and public relations. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACH, Kamil. Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta