Marketingová komunikace elektronických obchodů – Andrei Mychko
Andrei Mychko
Bakalářská práce
Marketingová komunikace elektronických obchodů
Marketing communication of online stores
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na důvody, proč jsou některé on-line obchody úspěšné a jiné nikoliv. Teoretická část popisuje základní nástroje on-line marketingu, které slouží k přilákání, udržení a navrácení se návštěvníků na webové stránky. Byl proveden průzkum uživatelů internetu ve světě a v České republice a byly stanoveny kritéria, pomocí kterých je možné zvýšit prodej v internetovém obchodě, a …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on reason why some of online stores are successful and other never. The theoretical part describes the basic tools of online marketing, which used to attract, retain and return visitors to the website. It was carry out a survey of Internet users in the world and in the Czech Republic and determined criteria by which possible to increase sales in online store, and which were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová
Název
Vložil
Vloženo
Práva