Andrei Mychko
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace elektronických obchodů
Marketing communication of online stores
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na důvody, proč jsou některé on-line obchody úspěšné a jiné nikoliv. Teoretická část popisuje základní nástroje on-line marketingu, které slouží k přilákání, udržení a navrácení se návštěvníků na webové stránky. Byl proveden průzkum uživatelů internetu ve světě a v České republice a byly stanoveny kritéria, pomocí kterých je možné zvýšit prodej v internetovém obchodě, a …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on reason why some of online stores are successful and other never. The theoretical part describes the basic tools of online marketing, which used to attract, retain and return visitors to the website. It was carry out a survey of Internet users in the world and in the Czech Republic and determined criteria by which possible to increase sales in online store, and which were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9577
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Margareta Münsterová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MYCHKO, Andrei. \textit{Marketingová komunikace elektronických obchodů}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fns1li/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights