Bc. Šárka Michalíková

Master's thesis

Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

Communication Tools of Faculty of Technology and Their Influence on the Image
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikačními nástroji Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati a jejich vlivem na image. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingu vysoké školy a image. Praktická část se skládá z primárního výzkumu formou dotazníkového šetření a navazujícími individuálními rozhovory se zástupci z řad potenciálních studentů. Z těchto poznatků vychází projektová …more
Abstract:
The thesis deals with the communication tools of the Faculty of Technology of Tomas Bata University and their influence on the image. The theoretical part defines basic concept of university marketing and image. The practical part is dedicated to primary research in the form of the questionnaire survey followed by individual interviews with representatives from potential students. The final project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Michalíková, Šárka. Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe