Ing. Marek Nejman

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací

Sales Promotion as a tool for an Integrated Marketing Communication in a given company from a telecommunication sector
Abstract:
Předměte této práce je podpora prodeje, která je jedním z nástrojů integrované marketingové komunikace. Nástroje podpory prodeje jsou zpracovány v teoretické části. Do podpory prodeje řadíme nástroje jako kupony, cenové balíčky, věrnostní programy, podpora prodejců, reklamní předměty, vzorky, slevy a mnoho dalších. V aplikační části této práce je pozornost věnována společnosti T-Mobile CZ. Některé …more
Abstract:
The subject of this work is Sales Promotion, which is one of the instruments of an Integrated Marketing Communications. Sales Promotion instruments are elaborated in the theoretical part. Sales Promotion instruments consists of vouchers, pricing packages, loyalty programs, vendors support, giveaways, samples, discounts and much more. In the application section of this work, an attention is paid to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní