Ing. Marek Nejman

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací

Sales Promotion as a tool for an Integrated Marketing Communication in a given company from a telecommunication sector
Anotácia:
Předměte této práce je podpora prodeje, která je jedním z nástrojů integrované marketingové komunikace. Nástroje podpory prodeje jsou zpracovány v teoretické části. Do podpory prodeje řadíme nástroje jako kupony, cenové balíčky, věrnostní programy, podpora prodejců, reklamní předměty, vzorky, slevy a mnoho dalších. V aplikační části této práce je pozornost věnována společnosti T-Mobile CZ. Některé …viac
Abstract:
The subject of this work is Sales Promotion, which is one of the instruments of an Integrated Marketing Communications. Sales Promotion instruments are elaborated in the theoretical part. Sales Promotion instruments consists of vouchers, pricing packages, loyalty programs, vendors support, giveaways, samples, discounts and much more. In the application section of this work, an attention is paid to …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní