Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací – Ing. Marek Nejman
Ing. Marek Nejman
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Sales Promotion as a tool for an Integrated Marketing Communication in a given company from a telecommunication sector
Anotace:
Předměte této práce je podpora prodeje, která je jedním z nástrojů integrované marketingové komunikace. Nástroje podpory prodeje jsou zpracovány v teoretické části. Do podpory prodeje řadíme nástroje jako kupony, cenové balíčky, věrnostní programy, podpora prodejců, reklamní předměty, vzorky, slevy a mnoho dalších. V aplikační části této práce je pozornost věnována společnosti T-Mobile CZ. Některé …víceAbstract:
The subject of this work is Sales Promotion, which is one of the instruments of an Integrated Marketing Communications. Sales Promotion instruments are elaborated in the theoretical part. Sales Promotion instruments consists of vouchers, pricing packages, loyalty programs, vendors support, giveaways, samples, discounts and much more. In the application section of this work, an attention is paid to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bppyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJMAN, Marek. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/foqi28/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev