The ethical issues in marketing communication – Mgr. Anastasia Andreeva
Mgr. Anastasia Andreeva
Master's thesis
The ethical issues in marketing communication
The ethical issues in marketing communication
Anotácia:
Účelem této práce je analyzovat dopad etiky v marketingové komunikaci na důvěru a loajalitu zákazníků. Výzkumnou otázkou příspěvku je analyzovat, zda soulad s etickými normami znamená nízkou míru podnikatelského rizika. Důležitost etiky marketingové komunikace bude zvážena na příkladu společnosti Mars, Incorporated. Proč Mars? Společnost Mars, Incorporated byla uznána Ethisphere Institute, světovým …viacAbstract:
The purpose of writing this thesis is to analyse the impact of ethics in marketing communication on trust and loyalty of customers. Research question of the paper is to analyse if compliance with ethical standards means a low degree of entrepreneurial risk. The importance of the ethics of marketing communications will be considered on the example of Mars, Incorporated. Why Mars? Mars, Incorporated …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e91lt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev