Marketingová komunikace na sociálních sítích subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice – Dina Najmonová
Dina Najmonová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice
Marketing communication on social networks of entities Czech Roundnet and RC Neratovice
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá vymezením a zhodnocením marketingové komunikace subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice na základě obsahové analýzy. Teoretická část se věnuje základním pojmům marketingové komunikace. V praktické části dochází k představení sportu a subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice. Následná obsahová analýza se zabývá rozborem záznamu marketingové komunikace subjektů na webových …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the definition and evaluation of the marketing communication of the entities Czech Roundnet and RC Neratovice based on content analysis. The theoretical part is focused on basic concepts of marketing communication. In the practical part, the sport and entities Czech Roundnet and RC Neratovice are presented. The subsequent content analysis deals with the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Sára Lindrová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
1. 12. 2022