Daniela Zemanová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Ski areálu Klínovec

Marketing strategy of Ski resort Klínovec
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového prostředí, v němž se společnost Ski areál Klínovec pohybuje, a na základě této analýzy doporučit návrhy na vylepšení marketingové komunikace a poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole se věnuji představení společnosti, ve druhé analýze SWOT, třetí část obsahuje rozbor zákazníků a na tuto kapitolu navazuje analýza …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse marketing environment, in which the comapany Ski resort Klínovec operates, and according to this analysis make recommendations and suggestions for improving marketing communication and provided services. The thesis is divided into six parts. In first part, there I present the company, in second part, there I make SWOT analysis. In third part, there is an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Radek Plavjaník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39282