Bc. Andrii Daneliuk
Bachelor's thesis
Marketingové řízení MSP
Marketing management of SME
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje stav současného marketingového řízení společnosti „Hadassa“ z pohledu vstupu na zahraniční trh. Cílem bakalářské práce je předložit návrhy a doporučení na vstup na nový zahraniční trh na základě provedených analýz současného stavu a s využitím teoretických poznatků. V I. části je objasněn v teoretické rovině obsah marketingu a marketingového řízení, představené možné způsoby …moreAbstract:
Bachelor work analyzes the current state of marketing management company "Hadassa" in terms of entering foreign markets. The goal of the bachelor work is to submit proposals and recommendations to enter a new foreign market based on analyzes of the current state and using theoretical knowledge. In the first part is explained the theoretical content of marketing and marketing management, possible ways …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i1y7h/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova