Bc. Andrii Daneliuk
Bachelor's thesis
Marketingové řízení MSP
Marketing management of SME
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje stav současného marketingového řízení společnosti „Hadassa“ z pohledu vstupu na zahraniční trh. Cílem bakalářské práce je předložit návrhy a doporučení na vstup na nový zahraniční trh na základě provedených analýz současného stavu a s využitím teoretických poznatků. V I. části je objasněn v teoretické rovině obsah marketingu a marketingového řízení, představené možné způsoby …viacAbstract:
Bachelor work analyzes the current state of marketing management company "Hadassa" in terms of entering foreign markets. The goal of the bachelor work is to submit proposals and recommendations to enter a new foreign market based on analyzes of the current state and using theoretical knowledge. In the first part is explained the theoretical content of marketing and marketing management, possible ways …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i1y7h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova