Analýza marketingu a propagace Open Air Cup Dobruška 2019 – Patricie Březovská
Patricie Březovská
Bakalářská práce
Analýza marketingu a propagace Open Air Cup Dobruška 2019
Analysis of Marketing and Promotion Open Air Cup Dobruška 2019
Anotace:
Bakalářská práce zhodnocuje analýzu marketingu a propagace sportovní akce Open Air Cup Dobruška, která se koná jednou ročně v Dobrušce – městě Královéhradeckého kraje. Postupně pojednává o marketingové komunikaci, propagaci a v současnosti velmi důležitém internetovém marketingu. Práce si dává za cíl využít zjištěné poznatky prakticky. Do její strategie jsou zapojení i účastníci Open Air Cup Dobruška …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing and propagation of the sport event called Open Air Cup Dobruška. It takes place every year in Dobruška - small town in Hradec Králové region. The work discusses the marketing communica-tion, propagation and also internet marketing, which is nowadays very important. The aim of this thesis is to turn theoretical experience into practise. I also used the survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva